سوئیچ 10K

مرور کلی

10K

سوییچ ماژولار LAN Ethernet 10K دارای ظرفیت بالا و اجرایی بسیار با کیفیت می باشد، شاسی پلتفرم ماژولار آلکاتل لوسنت از سیستم عامل آلکاتل لوسنت AOS  بهره می برد که سیستم عاملی بسیار پیشرفته و هنرمندانه می باشد. این سوییچ یک شبکه بودن بدون وقفه  Up Time لایه ی 2 و 3 به ما می دهد و از قابلیت های بسیاری همچون Deep Pocket buffers  ( بافرهای دیپ پکت) (VOQ) فابریک و مدیریت ترافیک پشتیبانی میکند که این مدیریت ترافیک در پیشرفته شدن اجرای برنامه ها و تجربه ی کاربری بسیار موثر می باشد. با این حال ظرفیت بیشتر لایه ی 2 و 3 به شما در بکارگیری تجهیزات بیشتر پهنای باند برای زمان حال و همچنین آینده کمک می کند.

همچنین این پلتفرم با کمک ساده تر شدن لایه ی 2 و 3 بسیار برای نصب و اجرا آسان تر می باشد. شبکه این پلتفرم دارای انعطاف پذیری و پرفورمنس (Performance)  بهتری است زیرا تکنولوژی شاسی مجازی و معماری سخت افزاری سوییچ آلکاتل لوسنت 10K  بسیار پیشرفته تر می باشد.

سوییچ آلکاتل لوسنت 10K  همچنین از قابلیت های بیشتری همچون (SPB, Open Flow, VX LAN) امکانات  QOS , DCB ، امکان کنترل و مانیتورینگ شبکه دینامیکی لایه ی 2 و 3 نیز پشتیبانی می کند.

سوییچ آلکاتل لوسنت 10K  از قابلیت های اتوماتیک سازی دسترسی سرور و یوزر در شبکه مجازی Edge، کنترل اتوماتیک دیتا سنتر و نصب  Could  روی SPB  طبق استاندارد (IEEE 802.1aqspb-M)  و یا بک بون های (MVRP)  نیز پشتیبانی میکند.

این سوییچ بهترین گزینه برای برنامه های دیتا سنتر Data Center و سرورها در طولانی مدت بدون هیچگونه ارتقای سخت افزاری می باشد، زیرا این سوییچ مصرف برق بسیار پایینی دارد و مدل سیستم خنک کننده آن نیز  Front - to- back می باشد، بسیار جمع و جور است و اجزای آن همگی Front- Accessible ( دم دستی ) می باشند.

  • Extreme Products

    امکان ارائه تمامی محصولات قابل ارائه توسط Company
  • Cisco Produscts

    امکان ارائه تمامی محصولات قابل ارائه توسط Company
  • HPE Products

    امکان ارائه تمامی محصولات قابل ارائه توسط Company
  • ALE Products

    امکان ارائه تمامی محصولات قابل ارائه توسط Company
  • 1
  • 2
  • 3

آدرس شرکت

تهران،خیابان سنایی کوچه 21 پلاک 17 طبقه دوم واحد 6

شماره تماس: 02188821827و 02188829209 و 02188829418

با ما در تماس باشید